ESKUTITZEN PROPOSAMENA

 

 

GUTUNAREN ABESTIA

 

NORI  ZUZENDUA:

Lehen hezkuntzako 2.mailako ikasleei zuzendua dago.

 

HELBURUAK:

Eskutitzaren egitura ikastea eta horretarako beharrezkoak diren pausoak barneratzea.

 

 

PROPOSAMENAK:

 

HUTSUNEAK BETE

Arkatza zorrotza

eskuen artean,

ideiak________

dantzari buruan.

___________gertu,

ametsak sortu,

hainbat________ barruan.

Esnatzerakoan

zutaz ___________naiz,

eskutitz polit bat

idaztekoa naiz.

Oporretan_________,

________, dantzatu,

hainbat kontu barruan.

____________sartu,

zigilua ipini,

_________idatzi,

gutuna bidali.

Eskutitza________ nahi dut.

Zelan zaude? _________orain?

Primeran,________, lagunen artean.

Uda ____________izan da.

Gogoan zaitut,____________,

laster elkartuko______,

denbora aurrera doa.

Hasieran, goian

jarriko dut_________,

jarraian, agurra,

_________zuzendua,

kontatzeko dudana

idatziko dut,

amaierako __________

 

ORDENATU ONDORENGO SEKUENTZIA

 

EREDUA

Ondoko eredu honetan  hutsuneak bete ondorengo hitz hauekin:

 

DATA         HASIERAKO AGURRA        AMAIERAKO AGURRA        SINADURA           TESTUA

 

 

 

GUTUNA IDATZI

Oraingo honetan ereduari jarraituz eskutiz bat idatziko dute.

 

 

 

GUTUN AZALA

Ondoko gutun azala bete beharko dute. Horretarako aldez aurretik, etxetik helbidea idatzita ekartzea eskatuko diegu. Bideoa ikusi beharko dute eta atal hau nola bete ikasiko dute.

 

 

 

ESKUTITZA BIDALI

Eskutitz bat zelan idazten den ikasi eta gero, eskutitz bat idatziko dugu  baina oraingo honetan postaz bidaltzeko.

 

Hartzaile aproposak:

-Beste eskola bateko ikasleeI

-Urrun duten familia-kideei

-Beste gelako ikasleei

-...

 

KANTU KOLORE KIDEOI ESKUTITZA!!!

 

Gaur egun ere emaila edo posta elektronikoa  erabili egiten dugu eskutitzak bidaltzeko. Horretarako zuen gutunak  posta elektroniko honetara bidaltzea proposatzen dizuegu.

 

kantukolore7@gmail.com

 

Erantzuten dugu!!

 

 

 

OSAGARRIAK:

Eredua 1 (klikatu)

Gutuna idatzi 2  (klikatu)

Gutun azala 3  (klikatu)

 

Scroll to top