KANTA ENTZUN AURREKO ARIKETAK

 

 

MOTIBAZIOA: Ostadarra

Haurrak gaiarekiko motibatuta egoteko, ostadarra agertzen den eguna aprobetxatzea da egokiena.

 

 


EZTABAIDA: Ostadarraren inguruan hitz egin

  • Noiz irteten da?  
  • Zer gertatzen da?
  • Nola deitzen diogu? (Hiztegian euskarazko sinonimoak begiratu, baita beste hizkuntzetan zelan esaten den ere, nahi izanez gero.)

 

 

 

MARRAZTEA: Ostadarra marraztu

Ostadarra marraztuko dugu. Aurkitutako sinonimoak marrazkiaren azpian idatziko ditugu.

 

 

 

 

BATERATZEA: Marrazkiak elkarri erakutsi     Jesarri zirkuluan eta marrazkiak erakutsi. Aukeratutako koloreei buruz hitz egingo dugu.

 

 

 

 

 

IKERKETA: Zeintzuk dira ostadarraren koloreak? Zergatik ikusten dugu ostadarra?

Bidean sortu diren zalantzak argitzeko, ikerketa egingo dugu liburuetan zein interneten. Ostadarra zergatik ikusten den eta haren koloreen inguruan ikertu beharko dugu.

 

 

 

ONDORIOAK: Ikasitakoa azaldu

Ikertutakoa ahoz azaldu beharko dugu eta, ondoren, azalpenak idatziko ditugu. Talde txikietan batu eta azalpen-orriak idatziko ditugu beste geletan kontatzeko eta pasabideetan jartzeko. Horri lotuta dauden beste ilusio optiko batzuk ere aurkez ditzakegu.

 

 

 

ERLAZIOAK EGITEN: Koloreak erlazionatu

Berriro zirkuluan jesarri, eta ostadarraren kolore bakoitza zer  gauzarekin erlazionatzen dugun aipatuko dugu. Gorritik hasita moreraino. Gu geu ere zein kolorerekin identifikatzen garen esango dugu.